BIO!

Hej därute, idag så har jag bara tänkt njuta av min ledighet. Börjar ju inte min semester förrän måndag. Igår var jag och mamma på bio och såg en film som hette De Bedragna. Den var väldig spännande och utspelade sig under 1860 talets södern då det var inbördes krig i USA. Jag skulle rekommendera er att se den. Det är ingen krigsfilm. Tidigare på dagen så hade jag tvättstuga och jag gick med mamma och köpte ett par söta gardiner till mitt sovrum. Idag skiner solen också och jag ska väl gå ut en sväng i eftermiddag och se någon av mina DVD filmer. Man har ju några favoriter men jag kanske ser någon som det var väldigt länge sedan jag såg. Önskar er alla en riktigt trevlig lördag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0