HEMMA OCH MAGSJUK!

Hej därute, tack alla för fina kommentarer om mina bilder från då jag var bebis. Tack även för kommentaren angående allhelgonahelgen. Gick till pappas grav med mamma och då började det ösregna, vi var dyblöt när vi kom hem. Men mamma bjöd på god paj efteråt. Igår så sjöng jag i kören, men innan jag for så åt jag middag. Plötsligt fick jag konstiga smärtor i buken. Tänkte att det går väl över. Kände mig konstig och när jag kom hem började jag må illa. Gick och lade mig tidigt. Imorse hade illamåendet inte gått över och inte magsmärtorna heller. 
Men jag gick till jobbet och vi satt på morgonmöte. Då kom första signalen att allt inte stod rätt till , men jag försökte ta det lugnt. Jag började mattsvettas och när jag kom till min första vårdtagare blev jag akut sjuk. Tänker inte gå in på några detaljer, men blev tvungen att gå hem efter 1 1/2 timme. Mår fortfarande illa, men har fått äta och behålla det jag åt. Magsmärtorna är nästan helt borta. Nu känner jag mig piggare. Tur att jag är ledig imorgon för jag jobbar helgen.Önskar er alla en fortdatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0