OMTAPETSERING PÅ MÅNDAG!

Hej därute. Idag så är det soligt men blåsigt. Lufsen ligger och sover sedan han har varit ute i 2 timmar på förmiddagen. Jag börjar jobba klockan 3, och vid ett så fick jag ett trevligt samtal från de som ska komma och tapetsera. På måndag morgon så kommer de och tapetserar i mitt sovrum. Så på lördag så ska jag och min mor flytta på möbler så att de får plats med att arbeta. Jag känner mig lycklig, för jag tror att kommer att bli fint. Igår så sjöng jag i kören och hade det skönt och var på balkongen och solade. Det blev även en tur till Dollar Store och sedan så promenerade jag iväg och köpte mig en mjukglass. Det var skönt att vara ledig 3 dagar. Jag behövde det. Önskar alla en trevlig dag. See you!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Bara bråkiga grejor - det gillas
Ledig Nytapetserat snart Glass... Njut!

2017-05-24 @ 11:21:28
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0