SNABBA RYCK!

Hej därute. Idag så har jag jobbat till 12, sedan åkte jag in till stan och åt en god lunch på croissant. Sedan cyklade jag och köpte 3 kattsands påsar. Åkte hem och lämnade sanden. Sedan promenerade jag till COOP och köpte mat. Väl hemma så rengjorde jag kattlådorna, kokade fisk till katterna som blev supernöjda. Sedan ställde jag mig och bakade en gräddtårta med färska jordgubbar och choklad. Sedan frös jag in den i bitar som jag kan ta fram och äta sedan om jag blir sugen. Har inte gjort så mycket annat än duschat ikväll. Timmarna gick undan. Hoppas att ni också har haft en bra dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg ♡

Mysigt :)

2017-06-28 @ 14:12:44
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0