SKÖN HELG!

Hej igen. Nu har jag fått tillbaka styrkan. Jag ska börja rida om ett år, det är nämligen ca 1 års väntetid. Det ligger inte så långt från där jag bor och kommer att vara på tisdagar. Det ska bli roligt. Jag har ridit för 20 år sedan, då fick jag den högsta hästen. Det tog lång tid innan jag ens kom mig upp på sadeln, då var jag sjöblöt i svett. Jag gick bara några gånger sedan slutade jag. Men nu ska jag som sagt ta upp det igen. Det är så roligt att hålla på med djur. I helgen är jag som sagt långledig. Igår så hade jag besök av en kompis, jag hade gjort en gryta som bestod av brynt karre samt färdig grytblanding med grön curry. Det blev gott. Sedan var jag och klippte några vidjor och var och handlade. Idag så ska jag till mamma och hälsa på. Hon ska bjuda på pizza, det blir gott.
Hoppas att ni alla får en trevlig och skön lördag. Ha det gott. See You!
En pizza jag köpte på Oregano, den var god. Rymdes inte på tallriken.
Ibland kan vi hålla sams.
Måste morsan vara framme med kameran, man får då aldrig vara ifred.
Om jag lägger mig bland gosedjuren kanske morsan inte ser att jag är här.

Kommentarer
Postat av: Alice Lindström

omnoom vad gott!

2017-01-21 @ 16:35:12
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha Lady är för rolig! Vilka miner, du har tagit många roliga bilder av henne! Båda katterna är jättefina och gör sig bra på bild.

2017-01-21 @ 21:00:36
Postat av: Jasmine

Kul att du ska börja rida! Alltid roligt att återuppta ett kärt intresse.

Dina katter är så charmiga, i synnerhet på sista bilden. :)

(Sent) Svar: Tack för orden.

Kram

2017-01-24 @ 11:10:50
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0