JELLY BEANS!

Hej därute. Idag frossar jag i karameller och godsaker. Dricker ur min mugg från Indiska och njuter av en vacker men kall dag. Imorgon så är jag ledig för jag jobbar helgen. Jag ska förklara varför jag skriver om Jelly Beans.
När jag var bortbjuden hos en bekant under nyår så hade hon köpt en påse med karamellbönor. Det är 20 olika smaker och de är vansinnigt goda och begärliga. Hmmm. Man tar en näve i taget för att de är så små. Imorgon så ska jag inte vara ute för de har lovat 25 grader kallt. Då ska jag istället göra köttfärssås och egna köttbullar som jag kan frysa in och ta med till jobbet när jag börjar gå min rätta tid nästa vecka. På måndag så ska jag börja sjunga i kören igen, det ska bli roligt. Annars så har jag inte gjort så mycket idag sedan jag kom från jobbet än suttit framför datorn och kammat mina tigrar. Ha en bra dag, See You!

Kommentarer
Postat av: Alice Lindström

Vad gott med hemmagjorda köttbullar!

2017-01-05 @ 11:40:06
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0