NYDUSCHADE!

Hej därute. Strålande sol, -8 grader kallt och Lady och Lufsen är nyduschade och fina. Blev tvungen att stoppa Lufsen i duschen för han var lite dålig i magen. Då tyckte jag att det var lika bra att passa på att duscha de helt. Jag vet att de inte tycker om det så det är 3 år sedan jag gjorde det sist. men jag hade kattschampoo så jag tvålade in de ordentligt och duschade sedan av de. Sedan virade jag in de en stund i stort badlakan för att få värme. Under duschningen var det arior i höga c. men nu mår de bra, bjöd de på lite kattgodis så de vill fortsätta vara mina vänner. Igår var jag ju och klippte mig, då jag gick för att handla så hade de billig färdigmarinerad fläskfilé och potatisgratäng som man bara värmer i ugnen. Så det köpte jag. Det var mycket gott. Idag får jag främmande och sedan så har jag tvättstuga Ikväll så ska jag äta gott. Ha det gott. See You!
Hurt feelings.
Svansen som en flaskborste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0