VACKERT VÄDER OCH LEDIG!

Hej därute. Idag är jag ledig för jag jobbar helgen. Idag har jag bara tagit det lugnt och sett på en film och ätit lite gott. Lufsen har velat busa hela förmiddagen så till slut struntade jag i honom. Nu sover han som en stock. Lady har gått omkring och knorrat. Vädret är vackert och grävmaskinisten är ledig idag tydligen. Det är lugnt och stilla.
Imorgon börjar jag inte förrän klockan 16 och jag har tvättstuga. Igår så var jag och lämnade in lite kläder till röda korset. Oj så luftigt det blev i garderoben. Skönt att vårstäda ur den ordentligt. Har gjort lite middag som jag ska äta imorgon innan jag åker och jobbar. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad härligt med en ledig dag och garderobrensning skulle jag också behöva göra :-D Kram

2016-05-25 @ 15:57:25
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Gårdagens väder var verkligen härligt! Skönt för dig att ha lugn och ro till följd av att grävmaskinen stod stilla. :)

(Sent) Svar: Tack, det ska bli jättekul att jobba på min praktikplats under sommaren. :)
Tack för ditt uttalande, då borde jag kanske gå till biografen och ta del av Djungelboken.

Kram

2016-05-26 @ 18:21:54
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0