SOMMAR!

Hej därute. Puh, idag så har det varit en riktigt varm sommardag och jag har fått mycket gjort. Mamma kom vid halv ett och då åkte vi först på Dollar Store och där köpte jag mig en stor bal med toapapper. Sedan så åkte vi till en cykelaffär och där köpte jag en ringklocka till cykeln, måste ju ha det. Sedan så hjälptes vi åt med att skruva ihop en klätterställning som var lös. Det tyckte katterna var jättespännande. Vi åt varma smörgåsar och det var gott. Igår kväll såg jag Mamma Mia och till det så åt jag räkor med rostat bröd till och ägg. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Har nyss gjort fiskgryta med grädde och paprikapulver. Mys framför TV:n och sedan sova för imorgon jobbar jag kväll. Ha det gott alla. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilka fina dagar du har bakom dig med många måsten avbockade på listan samt mycket god mat i magen. Det gläder mig!

Svar: Du ska ha tack för din kommentar. :)

Kram

2016-05-30 @ 19:21:50
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Netti Starby

Vad gott med fiskgryta och det var längesedan jag åt det :-D Kram

2016-05-30 @ 21:12:03
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0