KOCKANDE!

Hej därute. Idag jobbar jag kväll och jag sov dåligt inatt, för Lufsen ville bara busa och gå ut på balkongen. Till slut satte jag ut honom en lång stund och då kom han och sov hos mig. I söndags kväll då jag hade jobbat färdigt så mötte jag mitt ex, han blev glad att se mig. Men hos mig väckte det mycket starka känslor. Allt var som vanligt som då vi var man och hustru. I stadsparken var det några ungdomar som satt vid kanten till vår fina fontän, jag anade ugglor i mossen och fick rätt. När jag skulle gå hem från jobbet så var det fullt med skum i fontänen. Idag så har jag stekt kycklig och gjort en gryta av det. Ska bara ta det lugnt och njuta av solen tills jag ska jobba. Igår köpte jag ju en ringklocka till min cykel, så den får jag sätta fast innan jag far iväg. Hoppas att ni alla får en trevlig dag. See you!
Fiskgryta.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja se där! Ni kanske blir ett par igen ändå? Man vet aldrig vad framtiden har på lut. Vad vackra dina katter är, kan aldrig få nog av bilder på dem! Ha det bra!

2016-05-31 @ 10:53:56
Postat av: Annika

Tack Eva för kommentaren, men jag är helt säker på att det aldrig mer blir något mellan mig och min före detta man. Tack för att du tycker om mina kattbilder. ha en fortsatt trevlig dag. Kram.

2016-05-31 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0