SLUTAR 14 IMORGON!

Hej därute. Tänker lägga ut lite bilder på fredag från den gångna veckan. Lufsen och Lady ligger båda och sover i min säng varje natt. Det blir lite trångt men det är ändå mysigt. Imorgon slutar jag klockan 14 och sedan är jag ledig 3 dagar. Jippi. Jag känner mig starkare nu känslomässigt så det är ju bra. Tack ni som skickat uppmuntrande kommentarer till min blogg när jag berättade om uppehållet. Ikväll ska jag nog mysa framför TV:n och se någon kriminalserie som jag har hemma. Jag har en favorit och det är Adam Daglish " Döden går ronden" från 80 talet.
Den är verkligen sevärd. Fast jag sett den tidigare så är den lika bra. Den är riktigt spännande. Jag älskar ju engelska deckarserier, även kommisarie Morse. I måndags satte jag upp nya gardiner i sovrummet. Spetsen är kortare än längden men jag tycker faktiskt inte att det gör något.Ha en fortsatt trevlig kväll, See You!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Kissarna är så fina och söta! Kram

2016-03-09 @ 18:49:11
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0