KÄNNER FÖR ATT TA EN PAUS FRÅN BLOGGANDET ETT TAG!

Hej därute, när jag var ner och skulle sätta igång tvätten så var jag ner lite före för att se om det var tomt i tvättstugan. Men någon hade kläder på tork i skåpet, så jag ställde mig och väntade. Då dök det upp en behändig
kille, som skulle hämta sin tvätt. Han småpratade lite med mig sedan gjorde vi det vi skulle var och en för sig i tystnad.Vi blev färdig samtidigt och jag höll upp dörren för honom och sa hej då. Det var trevligt. Sedan sprang jag iväg på stan och köpte mer tvättmedel för det hade tagit slut. Har ju känt mig nere igår, känner mig inte så bra idag heller. Jag tänker inte blogga på en vecka så jag får lite mer att skriva om då. Jag är ju ledig i 3 dagar nästa helg så jag får väl skriva på fredag kväll. Hoppas att ni har det bra och att ni sett på vasaloppet. Hoppas att ni får en trevlig vecka. See You! 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Du gör rätt i med att ta en paus och ta hand om dig! Kram

2016-03-07 @ 10:18:10
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ta vara på dig och hoppas att du snart känner dig bättre.

(Sent) Svar: Tack för dina uppmuntrande ord.

Kram

2016-03-09 @ 11:14:17
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0