UNDERBAR DAG!

Hej därute. Idag sov jag ut länge på morgonen. Solen lös på förmiddagen så jag gick en promenad in till stan och unnade mig en räksmörgås och en Sverigebakelse. När jag kom hem åt jag smörgåsen. Med sällskap av katterna.
Sedan gick jag ut med Lufsen, då kom en granne ut från en balkong och visade upp sin vackra misse. Först upptäckte inte Lufsen henne, men sedan blev han upprymd och började jama. Vi stod och pratade en lång stund, och under tiden så blev den andra katten allt styvare, helt plötsligt började hon morra och skrek högt, då skyndade sig grannen in med sin katt. Sedan så har jag sett en film samt löst lite korsord. Nu ska jag göra mig färdig för morgondagen. Ikväll så ska jag se taptot på slottet när de halar flaggan. Ikväll har katterna fått fisk så de har också firat nationaldagen. Hoppas att ni andra också har haft en skön dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vilken mysig dag du har haft :-D Kram

2016-06-08 @ 06:09:42
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Att lösa korsord tycker jag är mysigt. Jag gör det sällan, men tycker det är roligt när det väl sker.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

2016-06-08 @ 17:54:42
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0