TILLBAKA!

Hej därute. I helgen har jag haft det trevligt med god mat och trevligt umgänge. Det har varit fint väder och det har varit mysigt i husvagnen. Jag hade en radio i husvagnen och på midsommaraftons natt så var det ett radioprogram med Clabbe of Geierstam, som på den gamla goda tiden. Bra låtar att lyssna på innan man skulle somna. Igår så såg jag på Sune i Grekland, den var rolig. På midsommarafton åt jag kycklingsallad med baugetter och goda ostar.
Till efterrätt så blev det smulpaj med vaniljsås. Gott. Det var många som firade midsommar i sina stugor. Det var många goda skratt. Kossorna var ute i hagen och mådde bra. Mina älsklingar var glada och lyckliga över att jag kom hem idag. Det firade jag med att äta melonglass. Lägger ut lite bilder imorgon. Nu ska jag äta god fläskfilégryta. Imorgon klipper jag mig. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0