MASSOR GJORT!

Hej därute. Imorse när jag klev upp så dammsög jag hela lägenheten, det var så mycket damm och katthår. När jag var klar gick jag ut en sväng med katten och passade på att laga mat till i eftermiddag innan jag börjar jobbet.
Sedan kokade jag fisk till katterna och det var uppskattat. Lady och Lufsen ligger nu och sover så sött efter maten. Igår cyklade jag till en second hand butik men de öppnade inte förrän 12 så då cyklade jag in till stan och köpte mig 3 t- shirts. Det var en väldigt lugn dag jag gjorde mig igår och sedan låg jag och såg på Sverigematchen. Nu vet jag vad jag ska ha för kläder på mig på midsommarafton. I år behöver jag inte vara orolig för att mammas katt ska pinka i min resväska för jag ska ju sova i min mysiga husvagn. Ikväll börjar jag 17 och sedan går jag till 15 imorgon. Då är det bara 2 dagar kvar att jobba tills jag går på min semester. See You!
 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Vad härligt att få så mycket gjort :-D Kram

2016-06-14 @ 22:00:26
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0