TREVLIG SÖNDAG!

Hej därute. Igår kom min mor på besök och då gick vi först en långpromenad och köpte balsamspray till katterna med doft av cocos och lime. Fick det för halva priset. Sedan gjorde jag varma smörgåsar och sedan satt vi och åt godis till kaffet. Vi pratade och hade det trevligt några timmar och kurade skymning som man brukade säga förut.
Sedan ringde jag en vän och bjöd över henne på lunch idag. Det blev tacos. Sprang på affären och provade köpa nya tacoskal som ser ut som glassbåtar i formen. De var praktiska och mjuka. När hon kom hade jag precis duschat och öppnade i bara handduk. Naturligtvis såg jag vem det var innan jag öppnade. Hade varit pinsamt om någon granne hade ringt på och jag bara öppnat. Sedan satt vi och pratade och hade det trevligt i några timmar.
Lufsen njöt av att bli kliad under magen. Han ville vara med hela tiden. Efter att främmandet hade gått så sökte han efter henne. Sedan har jag sytt på min änglatavla. Hela kvällen. Nu har jag förberett för morgondagen. Då ska jag ju åka till Piteå och ha det trevligt tilsammans med min mamma. Man får åka mycket för pengarna när man åker dit. Här kommer lite bilder från idag bland annat. Ha en trevlig dag imorgon. See You!
 
Alltså, är man livsnjutare så är man.
 
 
 
 
Inte riktigt överens
Väldigt arg
Kom inte hit och sno min plats 
För då smäller det.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0