LÖNING!

Hej därute. Igår fick jag ju lön. Gav mig iväg på stan tidigt och handlade. Sedan så hämtade jag ut klockan som jag lämnat in. Senare på dagen så passade jag på att klippa mig. Det var skönt. Jag passade även på att inhandla en hårtork som har 2 munstycken. Ska testa den senare idag . Nu blir det till att föna håret varje dag. Såg sista avsnittet av dokumentären om Olof Palmes sista timmar. Den var ruggig. Man kommer ihåg exakt vad man gjorde den morgonen som det hade hänt. Idag skiner solen, och jag ska bara ta det lungt innan jag ska iväg och jobba kväll. Jag jobbar i helgen. Ska på 40 årskalas imorgon. På måndag så ska jag iväg och hälsa på min mamma.
Då ska vi bland annat gå och fika på en miljögård som Luleå Kommun har. Det är gammalt trägolv och mysigt hela huset. Där ska vi fika och se på djuren som de har där.Hoppas att ni alla får en trevlig helg. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

(Sent) Svar: Tack för kommentaren och din visade omtanke.
Kram

2016-02-28 @ 18:48:29
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Cissi

Låter som en bra dag. Hoppas du fått en fin start på vekcna

2016-02-29 @ 14:50:50
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0