FÖRKYLT!

Hej därute. Idag så har jag varit jättesnuvig och mått dåligt. Ont i halsen, värk i lederna. Lufsen har lekt doktor och kommit och tittat till mig då och då. Så idag så har det varit horisontalläge och legat och tittat på skidor. Och ätit gott. Igår blev det en lyckad eftermiddag då jag och mamma var och hämtade vidjor till katterna, vi började med att slinka in på konsum och där köpte jag inte bara nyttigheter, de hade bland annat skumskallar i två smaker, de var jättegoda. När vi gick efter vägen så höll solen på att gå ner, mamma fotade för jag hade inte med mig någon kamera. Det var bara 4 grader kallt, men det kändes som 10 minst. När vi kom hem så bjöd jag på kycklingfileerna som blev supergod. Imorgon jobbar jag förniddag några timmar. Och vet ni, nu är det bara 6 dagar kvar till julafton. Jag hoppas innerligt att jag ska hinna bli fri min förkylning innan dess. Det är inte så roligt att sitta och vara trevlig med feber och rinnande näsa. Jag har proppat i mig idag allt från strepsil till honungsvatten som jag inte brukar dricka annars. Jag har även fått många uppmuntrande sms via facebook, så det ska väl göra susen. Nu ska jag leka tandhygienist innan jag kryper ner som ormen i Robin Hood på julafton under mitt varma sköna täcke. See You!

Kommentarer
Postat av: Julia Persson

Krya på dig!

2016-12-18 @ 22:38:49
URL: http://nouw.com/juliaperssonn
Postat av: Netti Starby

Vad tråkigt och du får krya på dig! Kramis

2016-12-20 @ 08:07:33
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0