GLÖMSK!

Hej därute. Idag har jag varit glömsk när jag skulle köpa ett vadderat kuvert och skicka min änglatavla till min kompis. På väg till Opalen för att unna mig lite gott och fira att Prins Carl Philip och Sofia fått en pojke. Köpte det jag skulle och tittade i min dramaten. Inget vadderat kuvert där inte. SUCK! Gick tillbaka mot posten med förhoppning om att kuvertet skulle vara kvar. Som tur var behövde jag inte stå i kö för att en kvinna skulle hjälpa mig och hitta kuvertet, Jo då, det fanns kvar. Kvinnan som expedierat mig hade lagt undan kuvertet. Gick hem igen glad i hågen för att äntligen få komma hem igen. Det blåste ganska kraftigt just då. Packar upp mina varor och skulle stoppa in bakelsen som jag köpt dagen till ära. Till min fasa upptäcker jag att jag glömt den på konditoriet. Det var bara för mig att börja vandra tillbaka till stan, tur att det är nära. Seglade in på konditoriet och berättade att jag varit och köpt en bakelse men glömt den. Jo då, de hade lagt undan bakelsen. PUHH! Gick tillbaka hem och gick ner i tvättstugan. Lufsen har varit ut 2 gånger idag. Nu ligger han och myser bredvid mig.
Hoppas att ni alla får en underbart trevlig kväll. See You!
 
Frukt är nyttigare än..........
Det här, men ack vad det här är mycket godare,eller hur?

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Haha sådär glömsk kan jag också vara ibland :-D Kram

2016-04-20 @ 20:45:08
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: N

Vad gott!

2016-04-20 @ 23:18:39
URL: http://nathalies.vione.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0