SITTER OCH LYSSNAR PÅ VACKDER MUSIK!

Allt medan solens strålar skiner in genom mitt köksfönster sitter jag och lyssnar på vacker klassisk musik. Har verkligen inte gjort många knop idag. Var bjuden på lunch hos en god vän och satt där och pratade och hade det trevligt i 3 timmar. Hade först tänkt boka snart flygplanstolar när jag ska flyga nästa år, men jag ansåg att det skulle bli för dyrt. I värsta fall så får väl SAS binda fast jag och min kompis på varsin flygplansvinge. Jag ser framför mig hur det skulle se ut. Vi skulle vara 2 isbitar redan då vi landade i Stockholm. Imorgon så jobbar jag kväll. Hoppas att ni får en fortsatt bra kväll. See You!

Jag kan flyga, jag är inte rädd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0