TACK!

Hej därute. Jag vill tacka alla som kommenterar min blogg, och tycker att den är bra. Det inspirerar mig bara mer att fortsätta blogga. Och det är jätteroligt Jag skriver bloggen för att folk ska få veta vad jag gör. Jag svarar inte alltid på kommentarerna, men det innebär inte att jag inte blir glad över de. Så förlåt mig för att jag är dålig på att svara. Jag ska skärpa mig. Idag så var jag på affären och köpte ingredienser till fredagsmys. Jag köpte bland annat bearnaise sås med chili. Ikväll så ska jag lyxa till det för mig själv och duka fint och äta fläskfilé med bearnaise sås samt stekta färska champinjoner . Jag gjorde en marinad till fläskfilén och den var mycket enkel. Soja, svartpeppar, vitlöksklyftor samt franska örter. Något som jag kan tycka är rent utav roligt, det är när man har jätteont om pengar, strax innan man får lön och går på affären. Då finner man en massa mat och grejer som man inte tänkt på att man behöver och så tänker jag att det där ska jag minsann köpa när jag får lön. Lite roar smått som sagt var. Ikväll ska jag lägga ut lite bilder på fredagsmyset och då får ni även se fläskfilén hur den blev. Jag ska även fortsätta sticka sockar. Jag hade ett jättefint garn hemma, så det blir spännande att se hur de blir. Det har regnat idag, men det var uppehåll då jag gick på affären. P.S. Jag har skrivit angående kommentarerna förut, men jag skriver det gärna igen. TV kör ju bara en massa repriser, då kan ju jag göra det också. Hi, hi. See You!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja din blogg innehåller ju allt som en blogg ska ha, intressanta texter samt många och fina bilder, bonus är ju bilderna på dina fina katter som dyker upp ibland. En bra blandning helt enkelt, och då blir det intressant att följa också.

2015-10-23 @ 12:36:07
Postat av: Annika

svar: Tack för alla kommentarerna till mina senaste inlägg, de värmde. Hoppas att du får en trevlig kväll.Kram.

2015-10-23 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0