LUFSEN OCH IGELKOTTEN!

Hej därute, det ordnade sig med Telia så att jag får det billigare om 2 månader. Var till stan en sväng, när jag kom hem igen så gick jag ut med Lufsen. Väl ute så kom en igelkott kilandes, den brydde sig inte alls om mig och katten. Lufsen var väldigt intresserad, jag blev tvungen att hålla honom tillbaka så att han inte skulle gå fram till igelkotten. I morse så kom det en ung kille och skulle lufta mina element, det var väldigt mycket luft i alla elementen. Han såg smått chockad ut när jag öppnade i bara nattlinnet. Men jag skyndade mig att förklara att jag hade semester. Jaha, sa han och så mer lättad ut . Han berättade att han hade skaffat sig en kattunge i somras. Då lär han ju ha mycket jobb. Förklarade för honom att det är mycket och städa när man har katt, och det höll han med om. Sedan så skyndade han sig ut, och jag stängde dörren. Det är vackert väder men kallt, men vad gör det, jag har ju äntligen fått min semester. Ha en trevlig dag. See You!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tur att det löste sig med både Telia och med elementen. Duktigt av dig att ta tag i det.

Svar: Tack, frukosten var fantastisk. Söndagsfrukost i lugn och ro ska inte underskattas. :)

Kram

2015-10-12 @ 15:36:57
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0