BERÖM!

Hej därute. Idag så har jag varit ute med Lufsen 2 gånger och båda gångerna har han fått beröm för hur vacker han är. Jag känner mig väldigt stolt över att ha en sådan fin katt. Annars så har jag storstädat och gått en sväng på stan. Det var varmgrader när jag gick ut första gången, men det tvärvände och blev kyligt. Längtar tills snön kommer så man inte behöver tänka på halkan. Hoppas att det blir mycket snö i år och inte som de senaste 2 åren.
För 2 år sedan slutade det ju i kraftig hjärnskakning på juldagen när jag var på jobbet. Men det var ju självförvållat.
Hade jag väntat med att ta ut sopor när jag var inomhus så hade det inte hänt. Då hade jag satt på mig broddar.
Fattar fortfarande inte varför jag tog de med i ambulansen, men jag var ju i och för sig ganska omtöcknad.
Det blev ju upptakten till många obehagliga och tragiska saker i mitt liv. Det blir så ibland. Ibland avlöser prövningarna varandra. Men nu är jag i alla fall noga med att ta på mig broddar när det är vinter.
Ikväll så ska jag titta på Downton Abbey, det blir spännande för det händer alltid något nytt i varje avsnitt. See You!
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Lufsen är verkligen fin!

Svar: Tack för ditt beröm.

Kram

2015-10-25 @ 15:58:19
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0