LÅNGPROMENAD!

Hej därute. Äntligen är det fredag och jag är långledig. Imorse vaknade jag tidigt, vid 11 kom mamma och vi gick in till sta´n. Först skulle vi kolla om min arbetsjacka var färdiglagad men det var den inte. Sedan gick vi några kilometer och köpte en påse torrfoder till katterna. Väl där träffade vi en som vi kände som vi stod och pratade med en lååång stund. Fick förresten en axelväska gratis och torrfodret på rabatt. Sedan gick vi tillbaka till sta´n och köpte broddar och klädvårdsrullar. Katterna släpper ju en del hår. Sedan gick vi på COOP och jag handlade ganska mycket. Får passa på medan man kan. När vi kom hem gick vi till min pizzeria och jag bjöd mamma på en pizza. Där träffade jag en som jag kände. Sedan gick vi och plockade vidjor till katterna. Imorgon ska jag göra lasange samt flygande jakob. Gott. Nu ska jag busa med katterna och mysa framför TV:n . Har köpt både chokladskum med jordgubb i samt julmust. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0