ADVENTSPYNT!

Hej därute. Igår julpyntade jag och faktiskt så satte jag fram alla julsakerna och även plastgranen. Det kan verka knasigt men jag lever ensam och jag tycker att det är ett så mysigt sken både från alla stjärnor samt ljusstakarna.
När jag var ner i källaren och bestämde mig för att ta upp julgranen så hoppades jag innerligt att ingen granne skulle dyka upp. Men vem tror ni öppnar dörren och ska ut när jag står utanför min lägenhetsdörr om inte en av grannarna. Jag var tvungen att komma med en bortförklaring varför jag stod med granen i högsta hugg, så jag sa att jag skulle göra bort att ta upp den nu så jag slipper göra det senare. Det verkade som att hon accepterade den bortförklaringen. Sedan skyndade jag mig in. Jag behöver ju inte tända den förrän det blir december iallafall. Det är bara snyggt där den står välklädd. Mötte en annan granne igår eftermiddag med en kartong med julsaker, så jag är ju inte ensam om att börja. När jag en stund senare gick runt hyreshuset så såg jag att nästan alla hade satt upp julstjärnan och ljusstakarna. Ska ta lite bilder senare och lägga ut.Har även satt upp julgardiner. Jag sov länge idag, till klockan 10:30. Hoppas att ni alla får en riktigt skön söndag. det har jag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0