DELAD TUR OCH SOL!

Hej därute. Vackert väder och delad tur, kan man få det bättre. Jag tog ut Lufsen på gården efter att jag kommit hem. Efter en stund så tittade jag upp mot ett fönster. Då stod en granne och såg på katten och vinkade till mig. Jag vinkade tillbaka. Han brukar göra det ibland. Idag har jag varit tapper, har ätit blodpudding och rårivna morötter. Inte för att det är gott, utan för att jag behöver få lite järn i mig. Inte min favorit tycker jag. Imorgon är jag ledig och då ska jag göra flygande Jakob. Det är så otroligt gott. Ska ta och leka med Lufsen en stund innan jag åker och jobbar igen. Ha en fortsatt trevlig dag i den sköna sommaren. Ha det gott. See You!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0