ÄNTLIGEN LEDIG!

Hej därute. Kanske ska ligga imorgon och sola i min baden baden om det är sol. Har jobbat långhelg, men är nu äntligen ledig 2 dagar. Ska bli skönt. Har satt mig ner och ska sticka ett nytt par sockar. Imorgon så ska jag sova ut. Nästa fredag så är det ju midsommarafton, då vänder det och går mot mörkret igen. Innan detta år är slut så ska man ju julpynta igen, och sjunga julsånger. Hoppas att ni som läser också tycker att bröllopet igår var trevligt mellan Prins Carl Philip och Sofia. Ett jättevackert bröllop och modernt. Synd bara att Magnus Härenstam avled. Han förknippar jag alltid med Fem myror är fler än fyra elefanter. Nu är ingen av de kvar i livet. Det går så fort. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0