UPPMÄRKSAMHET!

Hej därute. Just nu ligger Lufsen och försöker väcka min uppmärksamhet. Han vill gå ut, och det ska han få när jag skrivit detta inlägg klart. I morse vaknade jag vid 3 och kunde inte somna om eftersom min fyrfota vän ville sitta ute på balkongen i 40 minuter. Då tog jag och drack en kopp te, satte mig ner och började sy på en jullöpare som jag hoppas ska bli färdig före jul. Kring 5 när jag sytt färdigt gick jag och pysslade en stund med annat. Sedan lade jag mig ner för Lufsen kom in i köket och skrek och gormade som han ibland brukar göra när han är överväntad på att jag ska komma till sängen. Han hade nämligen legat i sängen sedan han kom in igen och ville kela. Den rutinen kör han alltid när han kommer från balkongen. Idag börjar jag klockan 2 och jobbar kväll. Så jag fick sova till 9:30. Ha en skön dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0