EN SOLSKENSHISTORIA!

Hej, igår fick jag höra en underbar nyhet. En arbetskollegas katt har varit försvunnen sedan i början på augusti ifjol.
I slutet av förra veckan så var det en kvinna som hade tagit hand om en katt som var kring hennes tomt. De kollade upp chipmärkningen och då dök min arbetskollegas namn och adress upp. Så gissa om hon blev glad. Den var mager och hade tovor men den hade känt igen sin ägare och börjat spinna. den kände även igen sig i lägenheten.
Sådana saker tycker jag är roligt när allt blir bra till slut. Är hemma och har fått influensa idag. Så idag så ska jag bara ligga under täcket. Vädret ute är klart men kallt. Skönt att få vara inne då. Ha det gott. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0