EN RIKTIGT GOD JUL ÖNSKAR LADY, LUFSEN OCH ANNIKA!

Jag vill önska alla som läst min blogg under det gångna året En Riktigt God Jul. Jag provade min nya dammsugarslang och den fungerade jättebra. När jag kom hem från jobbet så beställde jag hem en god pizza.
Jag firar ju julafton ensam i år för jag börjar jobba klockan 5 imorgon, men det gör ingenting. Har ju köpt hem god julmat, så sedan jag dukat fram på julbordet så är det bara att mysa och öppna paket. men först ska jag sova ut ordentligt. Hade ju tänkt lägga julklapparna under granen som jag fick av mamma, men mina fyrbenta vänner började försöka öppna paketen, och det går ju inte. Ajabaja. Just nu ligger mina busisar och sover. See You!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Så väldigt söta bilder!
Tråkigt att du firar ensam i år, men hoppas att du ändå njuter av julaftonen. God jul!

(Sent) Svar: Tack så mycket för dina fina ord. Jag känner mig stolt som lämnar blod och hoppas att fler väljer att göra det samma. Är du blodgivare?

Kram

2015-12-23 @ 21:00:46
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Eva

God Jul till dig och de fantastiska katterna!

2015-12-24 @ 10:31:35
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Naaaw så söt!

2015-12-27 @ 21:49:32
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0