BARA EN DAG KVAR!

Hej därute, var förbi kompisen som jag ska åka med ner till London. Hon bjöd mig på god middag. Sedan så cyklade jag hem. När jag skulle genom stan så var det smockat med folk på gatorna. Det är kulturnatt i Boden och det fanns många människor som stod och sålde efter gatan. På lunchen så gick jag och köpte mig en stor godispåse, det är ju fredag imorgon. På lördag så ska jag på skördemarknad här i Boden. Då ska jag fota och lägga ut lite bilder här på bloggen igen. Jag har köpt massor med kattmatsburkar så att jag ska klara mig ett bra tag framöver. Imorgon tror jag inte att jag skriver något, utan lägger ut bilder och skriver på lördag istället, då har det ju hunnit hända lite saker. Ha en fortsatt trevlig kväll. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0