OLIKA HOBBIES!

Hej därute. Läste på en annan blogg där hon som skriver bloggen börjat dreja. Såg jättebra ut. I månader har tanken på att börja rida igen dykt upp. Synd bara att jag inte vet var det finns ridskolor här i Boden. Minns när jag var 20, då gick jag häst och stallvårdskurs på Hertsön i Luleå. Jag gick några gånger, men jag fick alltid den högsta hästen. Så innan jag var uppe på hästryggen så var jag alldeles sjöblöt i svett. Skulle haft en som var kortare i manken. Hästen var i alla fall jätte lugn. Är äntligen ledig och är förkyld, men jag ska bita ihop och jobba de ynka 3 dagar som är kvar. Ska få främmande på eftermiddagen. Igår cyklade jag till willys  som de byggt en bit här ifrån.
 
Det såg trevligt ut där. Köpte bland annat en roll-on som de hade på kampanjpris. Sedan så köpte jag 2 st kattmatsburkar som katterna ätit från. Tyvärr så blev Lufsen lite lös i magen av den, så den andra burken får jag nog ge bort. Ska sy på mammas tavla idag. Jo just det, jag var ju även till en godisbutik på vägen hem från Willys igår och där köpte jag bland annat 2 trisslotter och då vann jag på den ena lotten. Ha det gott. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0