HIDDEN OBJECTS!

Hej därute. Idag jobbar jag kvällen. Sitter och spelar ett spel på datorn som handlar om Poirot som ska lösa ett mordfall. Det är bra musik och man ska hitta saker som är gömda  i olika delar i ett hus. Det är gratis så jag slösar inte pengar heller. Lufsen håller på att busa, och de har suttit ute på balkongen nu på förmiddagen. Det var så disigt i morse när jag drog upp persiennerna, så jag drog ner de igen och sov en stund till. Snart ska jag gå till affären och köpa ny tandtråd. Jag har byglar, men de har börjat göra mer skada än nytta. Jag får få ont i tandköttet av de. Så jag får köpa gamla  hederliga tandtråden... Ha en skön dag alla ni som läser min blogg. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0