Allhelgonahelgen!

Hej därute. I går var jag på en minnesgudstjänst med min mamma till minne av min pappa som hastigt gick bort i en stroke i början av april i år. Det var runt 100 personer i kyrkan och framför mig satt ett par tvilling systrar som jag lärde känna när vi gick vårdbiträdesutbildning tillsammans för 23 år sedan. De kom till och med ihåg vad jag hette efter alla dessa år. De är väldigt trevliga och sympatiska. Jag var även förbi min pappas grav. Det var fullt med bilar och av nära anhöriga som tände ett ljus på gravarna. Har börjat få så vansinnigt ont på höger sida och känner mig frusen och febrig om vartannat. Hoppas att det inte är blindtarmen. Jag mådde jätteilla tidigare idag. Hoppas i alla fall att ni har det bra. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0