TREVLIG HELG!

Hej därute. I fredags var det dags för katterna för att få komma ut till stugan. Det blev allsång på skansen för hela slanten. Regnet öste ner, även stora delar av lördagen. När vi kom fram så skulle det inspekteras och lukta på inredning. De kände igen stället där de varit ifjol. Och oj, vad skönt de har mått. Varit ute med katterna på gården, och det tyckte det var roligt. Lufsen kunde ibland ligga på rygg och sola magen på vårat stora köksgolv av trä. Lady slappnade också av. Var på grillfest på lördag kväll. Var väldigt trevligt måste jag säga. Idag så var jag på stan och inhandlade joggingskor som jag ska ha privat. Gick förstås på barnavdelningen. Sedan när jag kom hem så bakade jag vaniljbullar, gjorde tortillastårta som blev väldigt god. Rabarberpaj samt fisk i ugn med färsk grön sparris samt bearnaisesås på. När det var dags att se på glamour så kände jag att hjärtat protesterade, så nu tänker jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Ha det gott. See you!
så här slut var Lady när vi kom från stugan.
Så här såg det ut efter en stund.
Fler bilder kommer imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0