LEDIG IDAG IGEN!

Hej därute, idag så är jag ledig. Har bara jobbat en dag sedan jag sist var ledig. Katterna sitter och myser tillsammans med mig här i köket. Idag så ska jag och uppvakta en gammal arbetskollega som fyller år. Ska annars bara ta det lugnt. Igår var en jobbig dag men idag så känns det ljust, lika ljust som det är ute. vad skönt att våren är på väg. Igår när jag var på jobbet så såg man fortfarande av dagen tio i sex på kvällen. Det hade förvisso varit soligt, men i alla fall. Snart så får man börja att ta på sig lättare kläder. Idag så ska jag försöka sy på tavlan som jag försöker bli färdig med. Hoppas att ni alla får en skön dag, see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0