VÄLUPPFOSTRADE KATTER!

Hej, Lufsen och Lady har haft besök av uppfödaren och hennes vännina. Jag bjöd på fika och de var så imponerade av att Lufsen hade så stora tassar. Lady tyckte de hade lite lösmage. De tyckte att hon var tung, ska snart väga de igen. När de hade varit färdigt så tog jag en promenad till vacker tass och köpte Bucacat samt Steralised torrfoder 2 kg åt katterna. Sedan gick jag och lämnade in ett par skor som jag införskaffade mig  i juni och som är trasig under foten. De lovade att höra av sig så fort de visste något. Slank in på sushirestaurangen på vägen hem.
Solen skiner, och jag var ut med Lufsen en stund på eftermiddagen. Han sköt rygg åt 2 hundar som en grannkvinna hade i koppel. Ska på skördemarknad imorgon. Det blir roligt. See you!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0