SMÖRGÅSTÅRTA!

Hej alla därute i govärmen. I lördags fyllde jag ju år, då hade jag trevligt sällskap och hade gjort en stor smörgåstårta i långpanna. Idag hade jag också främmande som kom och då ät vi också en smörgåstårta som jag gjort. Börjar bli lite less på tårtan, men min kära mor ska komma och hjälpa mig äta upp den imorgon. Då ska jag också gå på stan i Luleå en stund. Man uppskattar sin gamla stad när man inte bor där längre. For på cykelaffär och skulle fixa en ny ventil till cykeln, trodde jag. När jag kom dit så förklarade mannen i affären att ventilen satt fast. Kände mig dum, men han verkade förstående. Sedan så har jag varit och köpt ett par nya hörlurar som jag kan använda till datorn. Lady och Lufsen svettas med mig. Ha det gott. Det är bara 29 grader plus inne. Puh. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0