LIVRÄDD LADY!

När jag och mamma var ute med katterna på gården en stund igår eftermiddag så blev Lady vettskrämd för alla ljud-
VI satt på en träbänk utanför min lägenhet. Lufsen lufsade naturligtvis på som vanligt. Efter en stund åkte vi iväg en stund med bilen. Idag när jag skulle gå förbi hallen till vardagsrummet small det plötsligt till något kring min skalle,
det var Lady som kände för att busa och samtidigt klappa till mig. Hon satt i rätt höjd med andra ord. Nu sitter jag och kurar skymning och lyssnar på klassisk musik, allmedan grannen har stampat högt och vrålat. Antagligen spå har Luleå Hockey spelat match ikväll. De har en flagga hängandes ut från balkongen med Luleå Hockey på. Lufsen spelar hockey just nu han med. Ha en skön kväll. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0