DAGARNA BARA RUSAR IVÄG!

Det är ju så när man är ledig. Igår så tog ja min Dramaten till affären. Det var blankis. Men jag hade broddar.
Det tog mig 1 och en halv timme att handla det jag skulle. Dagarna går fort när man har det trevligt. Ingen stress eller tänka på att passa några tider. Går mellan datorn, min tavla som jag håller på att sy på, och leker med två busfrön. Idag har det varit ganska fint väder. Ni har säkert sett inslaget från Rapport och Aktuellt igår om djurplågeriet. Jag mår så illa när jag ser och hör hur djur plågas. Allt handlar ju bara om pengar. Efter fem år avlivas de. Människor är onda och gör vad som helst för pengar. de stackars kaninerna är inte de enda som behandlas illa. När ska detta få ett slut. Vi lever i en tid där status och pengar och göra karriär är det viktigaste.
 
Men vi måste börja se oss omkring, vart vi är på väg. Det samhälle som vi bygger upp nu blir det samhälle som nästa generation får ta över. Nog om det. Imorgon så ska jag en sväng till Piteå, Det blir roligt att gå i Småstaden.
Idag så ska jag bara mysa och njuta av min semester fullt ut. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0