Rådlös!

Jag har gjort många dåliga och tokiga val här i livet.  Men ibland så har jag gjort rätt. Man ska följa sitt hjärta och inte bry sig om vad andra tycker och tänker. Jag har varit en människa som stått för saker som jag tyckt och ansett vara riktigt. Nu är jag i samma situation igen. Vad är rätt eller fel. Är jag rädd för vad folk tycker och tänker, ska jag bry mig om vad min omgivning tycker och tänker. Är jag tillräckligt stark inombords för att våga göra det jag innerst inne vill? Jag vet redan vad jag vill, Att våga stå upp och vara den man är inte alltid lätt. Livet ger inte alltid lätta och snabba svar. Men jag tror att jag gjort rätt. Skönt att man har semester snart så att man kan få vara ute på landet.
Katterna har fått rent i baljan på morgonen. Igår var det den varmaste dagen på året. Jag jobbar bara till 12 idag. Idag så ska jag se på en serie som jag beställt från cd.on. Jag jobbar i helgen. Ha en bra dag, See you!

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Man ska alltid göra det som känns bäst för en själv. Lycka till, det blir förhoppningsvis bra! :) Pussa dina fina katter och sköt om dig. Hoppas du får en bra helg trots att du jobbar. *kram*

2013-05-17 @ 18:44:57
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0