LEDIG INFÖR HELGEN!

Hej. Hur har ni det. Känns lite konstigt när jag inte längre är med i facebook. de fortsätter att skicka till min mail. Men det kan ta några veckor innan de slutar skicka om spel som jag haft där. Djuren i Farmville 2 lär väl svälta ihjäl till slut, men det är ju bara på datorn och inte levande varelser som tur är. Tänker sy på min tavla, det närmar sig sakta att den blir färdig, men det tar ju som sagt lite tid. Man ska sy i varje ruta och sedan så är det ju olika nyanser som gör att tavlan ser verklighetstrogen ut. Sedan så räknar man fel ibland, och då måste man sprätta upp. Då går det garn till spillo. Då får man ibland köpa garn från en närliggande sybutik. Igår så åt jag sushi igen. Det är så vansinnigt gott, med ingefära och wasabi. Brukar köpa Alaska rulle. Den innehåller rökt lax, majonäs, brieost och purjolök. Jag köpte nio bitar så jag blev rejält mätt. Synd att man inte är så van annars skulle man ha gjort det själv.
 
Nu är jag ledig idag, sedan jobbar jag tre dagar innan jag går på semester. Ska bli underbart härligt. Då får man göra precis vad man vill. Ska ju till Piteå en dag, det är mysigt att gå i Småstaden. Sedan ska jag storhandla. funderar på att köpa en laxsida och grava den till påskhelgen. Har funderat över varför Lufsen jamar så ynkligt innan han går på toa, men det är nog att han tycker att det är obehagligt det här med toabesök.Hoppas att ni alla får en bra dag med sol och vackert väder. Kram på er. See you.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0