KATTERNA TRIVS ALLDELES UTMÄRKT!

Hej därute. Sista dagen innan man ska börja jobba igen. Hade besök av en god vän till mig tidigare på förmiddagen. Tog sedan en cykeltur till stan och nu sitter jag hemma och syr på min café tavla. Vädret är soligt och varmt. Hittade ingenting på stan som jag ville handla. Katterna trivs verkligen hemma. Båda har kommit en stund upp till mig och velat kela. Ska värma middag om några timmar. När jag var på stan så sökte jag efter böcker om gamla stan med mycket bilder från gamla stan i Stockholm. Men de hade ingenting intressant. Det var mest turistböcker om Stockholm som inte gav någonting tyckte jag. Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig dag. See you!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Kul att höra att katterna är glada över att vara hemma, måste säga att det är mina också. Det är skönt att de är anpassningsbara och kan vara på flera ställen.

2013-07-14 @ 21:33:46
Postat av: Elisabeth

Försök att leta på antikvariatet efter böcker om Gamla Stan.

2013-07-16 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0