MORGONPASSET I P3!

Hej därute. Det verkar bli en fin dag idag också. Lufsen tittar ut igenom mitt sovrumsfönster. Imorse hörde jag signaturmelodin till morgonpasset i p3, och då tänkte jag på en sommar när jag och min föredetta man åkte till järvsö. På vägen dit så spelade de också morgonpasset i p3 i radion. Det var gröna skogar runt omkring. Vi hade stannat för att fika innan vi skulle mot Järvsö. Det var soligt ute. Det var tänkt att vi skulle titta på gården som användes när de spelade in "Driver dagg faller regn". Men huset öppnade inte förrän några dagar efter att vi var där. Många år när jag växte upp, och jag var i mina föräldrars sommarstuga så lyssnade mina föräldrar på ring så spelar vi på lördagar. På söndagar var det melodikrysset. Eftersom dessa två program påminner mig om min barndom, så har de en speciell symbolik för mig. Hoppas ni får en trevlig dag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0