NÄST SISTA DAGEN!

Hej därute. Idag jobbar jag mellan 12 och 17. Men jag ska på information om min nya grupp mellan 13 och 15, så det blir inte så mycket spring. Har varit till läkaren idag. Sedan så har jag varit ut med Lufsen på förmiddagen. Lady satt sedan med Lufsen på balkongen. Det har tinat helt där. Det är ganska skönt ute.Men halkigt. Ska läsa boken när jag kommer hem från jobbet. Barnen har ju sportlov den här veckan. så det är stilla på skolan. Önskar på ett sätt att man hade varit barn, men bara gått låg och mellanstadiet. Det är den roligaste tiden som jag minns från skolan. Imorgon kväll så ska jag ju låta Lufsen fasta.Det blir en utmaning, men det går nog bra. Hoppas att ni alla har det bra och att ni är rädda om varandra. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0