LUFSEN PÅ PROMENAD!

Hej därute. Idag har Lufsen varit ute två gånger, och jag har mött tre personer som har gett honom beröm. De tycker att han är stor och fin, samt att han har vacker päls. Jag blir inte lite mallig ochh stolt över att äga en sådan kisse. Han går alltid fram och hälsar, och när han går står hans vackra plym till svans rakt upp. Han går bredvid mig som en hund, och protesterar aldrig. Han har hittat en runda som han går, sedan vänder han och går mot min port igen. Han känner sig trygg när jag är med. Idag har jag även fållat ett par byxor som jag ska ha på jobbet, samt beställt en bok. Det är en biografi om kompositören Ludvig van Beethoven. Det är en biografi som en svensk författare har skrivit. Den är på över 900 sidor. Så då ska jag äntligen få läsa allt som jag vill veta om Beethovens liv. Nu ska jag snart gå iväg och jobba. Hoppas att ni alla får en skön och mysig fredag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0