GLÖMDE JU SKRIVA OM LADY!

lady har börjat ligga bredvid skohyllan i hörnan. Igår hade mitt främmande med sig stjärtlappar som de sitter på i bilen, gjord av frigolit. Igårkväll så låg hon på dynorna gjord av frigolit. Jag hade tvättat tidigare under dagen, och lät tvättkorgen stå kvar i hallen när jag kom upp i lägenheten. Lady låg lite i skymundan. När främmandet skulle sätta sig i bilen och åka hem, upptäckte de att det var gnagt runt om i kanterna på frigolitdynan. Lady är ju en finsmakare, plast är det bästa hon vet. Får hon tag på en plastbit så är hon överlycklig. Jag ser naturligtvis till så att hon inte äter det. Men hon gillar iallafall att bita i plast och frigolit. Därav namnet på förra inläget: Lady de lux.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0