SÄMRE DAG!

Hej därute. Vaknade vid 3- tiden i natt och hade jätteont i huvudet. Sedan så somnade jag om och sov till klockan 8. Mår illa, men till skillnad från i förrgår så har jag aptit och kände hunger när jag vaknade. Idag så ska jag ligga mer än igår. Det är en plusgrad ute, och snön smälter sakta bort. Har så ont bakom nacken, så jag ska inte sitta så länge vid datorn. Satt och spelade spel på telefonen igår kväll, men jag slutade när jag kände att det blev nog.
 
Var ju uppe nästan hela dagen igår. Så jag kanske måste ligga fler kortare stunder idag. Katterna har det bara bra.
Lufsen låg i mitt knä igår jättelänge då jag såg på SOS- en segelsällskapsresa. Lady går här och knorrar på och vill att jag ska leka. Hoppas att ni alla får en skön lördag. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0