LITE BÄTTRE!

Igår kväll så var jag uppe ganska mycket. Men på kvällen då jag skulle lägga mig så fick jag jättehuvudvärk. Jag blev tvungen att ta 2 panodil. Då kände jag mig jättekonstig i huvudet några timmar. Jag somnade efter ett och sov sedan ganska bra. Nu är det lite bättre med huvudvärken på morgonen. Huvudvärken som jag hade igår kväll kom från nacken, för den hade jag också ont i. Nu ska jag äta frukost. det som är trist med hjärnskakningen är att jag inte orkar sy på tavlan som jag håller på med. Men nästa vecka kan jag nog börja igen. Avslutar mitt inlägg med ett gott recept som jag fått tag i och som jag smakat. Ha det gott och gå försiktigt. See you!
 
                                                       KYCKLINGRATÄNG!
 
1/2 grillad kyckling
1/2 röd paprika
1 banan
1 1/2 dl vispgrädde
1/2 dl mango chutney
1/2 tsk sambal oelek
 
                                                         GÖR SÅ HÄR!
 
1. Rensa ur kycklingköttet och lägg det i en ugnsfast form. Strimla paprikan och skiva bananerna och lägg ovanpå
kycklingen.
2. Vispa grädden och rör i mango chutney samt sambal oelek och klicka såsen över kycklingen. Gratinera i 15 minuter. Servera ris till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0