JULKLAPPAR!

Sitter och väntar på att en tjej som sålt jultidningar i höstas ska komma och leverera varor. Har ju haft tvättstuga också, men jag kände mig som Gunde Svan när han slogs om hundradelssekunderna på 80- talet när jag skulle städa ur tvättstugan. Jag vill ju inte missa henne. Nåväl, sitter och försöker knåpa ihop julklappen till mina föräldrar
så att den blir färdig innan julafton, annars så får det bli en försenad julklapp. Det går ju också. Nu börjar det skymma. Idag är det ju vintersolståndet, årets mörkaste dag. Sedan så står det ju still i några dagar, sedan vänder det och går mot ljuset. SKÖNT! Nu ska jag fortsätta arbeta på julklappen. Ha det gott. See you!

Kommentarer
Postat av: catrin

önskar dig en riktigt god jul och gott nytt år!! blir du hemma i jul? vi blir hemma.. jobbar julafton så vi tar julafton på juldagen!! kram på dig

2013-12-22 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0